Skip to main content

فروش قطعات آسانسور در تهران – فروشگاه جی لیفت

مرکز خرید و فروش قطعات آسانسور در تهران - فروشگاه جی لیفت
مرکز خرید و فروش قطعات آسانسور در تهران – فروشگاه جی لیفت

بهترین موتور آسانسور ایتالیا

موتور های ایتالیایی یک از بهترین موتور های شناخته در ایران می باشند و جزو بهترین موتور های گیربکس دار و بدون گیربکس دار موجود در بازار ارائه می گردد با تمامی توان های از 6 نفره الی 32 نفره مخصوص آسانسور های باری موجود می باشد 

مشخصات موتور های ایتالیایی 

 و با مناسب ترین قیمت ها ارائه می گردند موتورهای ایتالیایی به خاطر دارا بودن تکنولوژی بالا و نحوه  دقت در تولید و مونتاژ موتور آسانسور حین حرکت دارای کیفیت بالا بوده و حین حرکت آسانسور هیچ گونه مشکلاتی نداشته اند که به خاطر همین با کیفیت بودن کالا مشتری زیادی را به خود جلب کرده است. 

مرکز خرید و فروش قطعات آسانسور در تهران - فروشگاه جی لیفت

 

معرفی موتور گیربکس دار آسانسور ایتالیا

موتور های آسانسور ایتالیایی  از برند های  بسیار متنوع ترین برند های موتور های گیربکس دار و بدون گیربکس دار (گیرلس) بوده و با قیمت های مناسب به همکاران و همشهریان عزیز ارائه می گردند

 

موتور های ایتالیایی انواع مختلفی از نظر سازنده کارخانه یا همان برند موتور دارند که  کیلو وات های مختلفی از نظر قدرت و سرعت انواع مختلفی دارند که نسبت به انتخاب نوع آسانسور مشخص شده و بعد موتور آسانسور خریداری می گردد.

 

مشخصات موتور ایتالیایی FIA

1: موتور گیربکس دار فیا (FIA)تولید کشور ایتالیا با کیلو وات های 5/5 کیلو وات و 7/3 کیلو وات و  9/2 تک سرعته با انکودر فابریک کارخانه ای ارائه می گردد و با موتور های دو سرعته با مناسب ترین قیمت به فروش می روند 

مشخصات موتور آسانسور ایتالیایی مونتاناری

2: موتور گیربکس دار مونتاناری از حداقل ظرفیت 5/5 کیلو وات 6 نفره شروع شده تا 13/2 کیلو وات 15 نفره گیربکس دار موجود می باشد که جزو پر مصرف ترین موتور های ایتالیایی استفاده می شوند.

موتور ساسی ایتالیا  MF 58

3: موتور ساسی ایتالیایی این نوع موتور های  گیربکس دار ساسی با تمامی توان با مدل های بسیار متنوع و پر کاربرد می باشد که به چند مدل تقسیم می شوند ولی در کل جزو بهترین موتورهای گیربکس دار ایتالیایی بوده و مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است که جزو قدیمی ترین و شناخته شده ترین و با کیفیت ترین موتور های آسانسور می باشند 

موتور گیربکس تاپ گرز ایتالیا 

4: موتور گیربکس دار تاپ گرز اصل ایتالیا : موتور تاپ گرز از موتور های متنوع ایتالیا بوده که طرح  موتور تاپ گرز هم  در ایران تولید می شوند ولی کیفیت ایتالیایی بهتر از کیفیت تاپ گرز ایرانی بوده و عملکرد و کارکرد بسیار مناسبی نسبت به موتور های ایرانی کاربرد داشته وئ با توجه  به نرخ روز دلار بر حسب قیمت روز با توجه به نوسانات ارز و دلار قیمت گذاری می شوند 

مرکز خرید و فروش قطعات آسانسور در تهران - فروشگاه جی لیفت

 

 

بهترین موتور آسانسور ایرانی

موتور آسانسور ایرانی در دهه های 80 شروع به تولید موتور های گیربکس آسانسور کرده اند که در اوایل تولید موتور آسانسور مشکلات زیادی وجود داشت  که از قبیل شکستن فلکه موتور آسانسور و یا تکان خوردن موتور آسانسور حین حرکت کابین آسانسور و لرزش زیاد و سرو صدا دارای مشکلاتی بود.

رفع اشکال های  موتور گیربکس ایرانی 

متخصصان داخلی مشکلات موتور آسانسور را شناسایی شدند و با توجه به همت صنعت گران کشور عزیز مان موفق به تولید موتور های آسانسور با کیفیت  و قابل رقابت با سایر کشور های دیگر شده اند. که خوشبختانه امروزه 80 درصد موتور های گیربکس آسانسور تولید داخل  کشور بوده که موتور های پرمصرف موتور گیربکس آسانسور به شرح زیر می باشد

 

انواع موتور گیربکس های ایرانی 

موتور گیربکس بهران 6/1  کیلو وات

موتور 7/3 کیلو وات تک سرعته و دو سرعته بهران

موتور بهران تک سرعته 9/2 کیلو وات

موتور الکو پلاس 6/1 کیلو وت دو سرعته

موتور الکو پلاس 7/3 کیلو وات 8 نفره

موتور الکو SR5  کیلو وات 6/1 دو سرعته

موتور SR5 7/3 کیلو وات دوسرعته و تک سرعته الکو

موتور TR5  الکو 9/2 کیلو وات تک سرعته

موتور TR5 11الکو 11/2کیلو وات تک سرعته

موتور ای بی بی ABB  6/1 کیلو وات دو سرعته 

موتور ABB (ای بی بی) 6/1 کیلو وات د وسرعته

مرکز خرید و فروش قطعات آسانسور در تهران - فروشگاه جی لیفت

 

 

 مشخصات موتور جم (GEM) ایتالیا 

موتور جم ایتالیا  از بهترین موتور های آسانسور شناخته شده  در کشور عزیز مان می باشد  که سازنده کشور ایتالیا بوده  که دارای کیلو وات های مختلفی از نظر 5/5 کیلو وات و 7/3 کیلو وات موجود می باشد که به   دو نوع کلا تقسیم می شوند. موتور جم دو سرعته : به معنی  داشتن  دو سیم پیچ است که یکی دور تند و کند می باشد 

 

راه اندازی موتور گیربکس جم ایتالیا

در داخل موتور گیربکس آسانسور بوده  که اگر موتور آسانسور دو سرعته باشد  می توان هم به صورت اوپن و هم به صورت کلوز راه اندازی کردن که در اکثر مواقع از حالت اوپن بدون لرزش جوابگو می باشد در صورت درخواست کلوز برای تابلو فرمان کارت کلوز نیاز بوده و به ته موتور آسانسور هم انکودر نصب و تنظیم می شوند.

مرکز خرید و فروش قطعات آسانسور در تهران - فروشگاه جی لیفت

 

 

موتور VVVF (تری وی اف) الکمپ اصلی  ایتالیا 

در این صورت موتور آسانسور دارای یک عدد سیم پیچ بوده و در این صورت تابلو فرمان آسانسور حتما باید اینورتر یا همان درایو داشته باشد که در این صورت اگر درایو وجود نداشته باشد حین حرکت آسانسور باعث صر و صدای و لرزش خواهند بود.

موتور VVVF  آسانسور چیست 

موتور های VVVF با توان های  9/2 کیلو وات  تری وی اف  تولید می شوند که با توجه به ظرفیت آسانسور کیلو وات مشخص شده  که موتور الکمپ MR 12   تا 9/2 کیلو وات موجود می باشد.

مرکز خرید و فروش قطعات آسانسور در تهران - فروشگاه جی لیفت

 

 

قیمت ریل آسانسور مونته فرو ایتالیا

این نوع ریل های آسانسور در مقایسه با ریل های مشابه ایرانی و چینی  ریل های ایتالیا خیلی حرفه ای تر و دقیق تر و باکیفیت تر می باشد که ریل راهنمای آسانسور فقط راهنما می باشد در آسانسور و اما در سرعت بالا آسانسور به عبارتی سرعت بیش از 2 متر بر ثانیه باید از ریل های ایتالیایی استفاده کرد. 

ریل مونته فرو ایتالیا

 ریل مونته فرو ایتالیا یکی از بهترین برند های جهان بوده و معروف ترین ریل راهنمای آسانسور می باشد که از لحاظ قیمتی تفاوت چشم گیری را دارد.

مرکز خرید و فروش قطعات آسانسور در تهران - فروشگاه جی لیفت

 

 

قیمت ریل آسانسور سرد  چینی

 ریل راهنمای آسانسور انواع مختلفی از نظر ظرفیت دارند:

1: ریل راهنمای T5 : ریل T5  که در مباحث بالا توضیح داده شد

2: ریل راهنمای T9 : این نوع ریل های آسانسور مشتری بسیار زیادی دارند چرا که این نوع ریل ها مناسب آسانسور مسکونی بوده و اکثر موارد استفاده از ریل راهنما از این نوع ریل های آسانسور بیشتر می باشند.

مشخصات ریل T16  بال 90 ایتالیا 

3: ریل T16 بال 90  اصل ایتالیا : این نوع ریل های راهنمای آسانسور اکثرا در برج های مسکونی بالای 20 توقف استفاده می شوند که نسبت به ریل T9  محکم تر و سنگین تر و کلفت تر می باشند که فقط تنها ریل موجود برای آسانسور های با ظرفیت بالا کاربرد دارند.

وظیفه ریل های راهنما آسانسور

دومین  کارایی  ریل  راهنمای  T16 برای آسانسور های  هیدرولیکی  خودرو بر  مناسب می باشند از این  نوع ریل های راهنما  آسانسور استفاده می شود.

مرکز خرید و فروش قطعات آسانسور در تهران - فروشگاه جی لیفت

 

قیمت ریل آسانسور ایتالیایی 

ریل آسانسور ایتالیایی کیفیت بهتری نسبت به ریل های چینی و ترکیه ای و ایرانی بوده و از نظر قیمتی گران تر از ریل های چینی و ترکیه ای و ایرانی  می باشد چرا که کیفیت و دقت بیشتری نسبت به ریل های دیگر دارند که با توجه به ظرفیت آسانسور نوع ریل راهنمای آسانسور مشخص شده و خریداری می شوند

علت اختلاف قیمتی قطعات آسانسور

اگر از بهترین قطعات استفاده شده مشتریان عزیز خواهان باشند افزایش قیمتی نسبت به سایر قطعات هم خواهند بود اگر هر چقدر کیفیت جنس درجه 1 باشد قیمت بیشتری نسبت به سایر قطعات چینی یا ایرانی می باشند.

 

فروش قطعات آسانسور در تهران - فروشگاه جی لیفت
فروش قطعات آسانسور در تهران – فروشگاه جی لیفت

درب آسانسور لولائی سپاهان

درب لولائی طبقه آسانسور یکی از مهم ترین قطعات آسانسور شناخته می شوند و جزو قطعات ایمنی حرکت آسانسور می باشند که از نظر ورق و ضخامت ورق  و رنگ درب لولائی انواع مختلفی دارند که شرکت های مختلفی این نوع درب های آسانسور با انواع مدل های طرح دار و ساده تقسیم می شوند

انتخاب درب لولایی آسانسور 

که با توجه به سلیقه اشخاص و رنگ سنگ اطراف ساختمان نوع رنگ و طرح درب آسانسور انتخاب و خریداری می شوند  که دارای انواع رنگ بندی بوده و با توجه به پسند کارفرما درب آسانسور انتخاب و خریداری می شوند

مرکز خرید و فروش قطعات آسانسور در تهران - فروشگاه جی لیفت

 

 درب لولایی آسانسور طرح دار سنگین

درب لولائی آسانسور از نظر چپ و راست تقسیم می شوند  چنان چه گفته شد در مباحث بالاتر درب لولائی از عرض 70 – 80-90- 100  به ارتفاع استانداردی عرض 2 متر ساخته شده و رنگ کاری می شوند و به بازار عرضه می گردد. نحوه قیمت گذاری درب آسانسور بر طبق قیمت ورق آهنی بوده که با توجه به نوسانات بازار قیمت ها  متغییر می باشد.

مرکز خرید و فروش قطعات آسانسور در تهران - فروشگاه جی لیفت

 

 

درب اتوماتیک طبقه آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور یکی از درب های پر طرفدار و مخصوص آسانسور مسکونی و یا برج های مسکونی  و ادارات دولتی و غیر دولتی می باشد که به خاطر لوکس بودن و شیک بودن  مشتری زیادی را به خود جلب کرده است که درب اتوماتیک آسانسور انواع مختلفی از نظر:

1: تلسکوپی

2:سنترال

3:درب سینوسی

مرکز خرید و فروش قطعات آسانسور در تهران - فروشگاه جی لیفت

مشخصات درب اتوماتیک آسانسور

درب های تلسکوپی : این نوع درب های آسانسور به یک سمت  باز می شوند که از نظر عرضی  دو باره تقسیم می شوند.

درب اتوماتیک سنترال آسانسور

درب های سنترال : این نوع درب ها به دو لته تقسیم می شوند یکی یک لته از چپ و یک لته از سمت راست باز و بسته می شوند این نوع درب ها درب های اتوماتیک سنترال گفته می شوند.

درب اتوماتیک سینوسی چهار لته 

درب سینوسی : این نوع درب ها اکثرا به 4 لته  تقسیم می شوند که دو لته سمت چپ و دو لته سمت راست  باز و بسته می شوند که درب های سینوسی گفته می شوند.درب های اتوماتیک آسانسور یکی از متنوع ترین درب های اتوماتیک آسانسور می باشد

تولید درب های سینوسی آسانسور 

که سازنده انواع کشور های اروپایی و آسیایی می باشد که انواع مختلفی دارند که کشور ایران هم موفق به تولید درب های اتوماتیک بوده که انواع مختلفی از نظر سازنده کارخانه  با هم تفاوت دارند. ولی در اصل مطلب حرکت باز و بسته شده و نحوه تنظیم تقریبا یکسان می باشد.

مرکز خرید و فروش قطعات آسانسور در تهران - فروشگاه جی لیفت

 

 

درب های اتوماتیک طراحان سیستم

درب های اتوماتیک آسانسور طراحان سیستم یکی از بهترین برند های تولید درب های اتوماتیک طبقه و کابین آسانسور می باشد که دارای پشتیبانی 24 ساعته بوده و با مناسب ترین قیمت روانه بازار آسانسور عرضه می گردد. درب های طراحان سیستم با قابلیت نصب  انکودر {فول کابین} دارای حرکت نرم و دقیق و با کیفیت بدون کوچک ترین سر و صدای اضافه  می باشد.

مرکز خرید و فروش قطعات آسانسور در تهران - فروشگاه جی لیفت

 

 

مرکز خرید و فروش درب اتوماتیک آسانسور

درب آسانسور به عنوان مهم ترین قطعات آسانسور شناخته شده و دارای اهمیت بسیار زیادی دارا می باشد – و دارای استاندارد بین الملی  را کسب کرده است.

تولید کننده درب های لولایی آسانسور

آسانسور جی لیفت تولید کننده انواع درب های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک آسانسور بوده و  طراحی انواع درب های لولائی و اتوماتیک آسانسور و قبول انواع سفارشات مخصوص درب های لولائی آسانسور می باشد.

مرکز خرید و فروش قطعات آسانسور در تهران - فروشگاه جی لیفت

مشخصات انواع کابین آسانسور

کابین آسانسور به عنوان اتاق و یا منطقه ایستادن مسافران  گفته می شوند  که کابین انواع مختلفی از نظر ظرفیت و نوع رنگ و استیل  تقسیم می شوند که با متناسب با سلیقه طرف مقابل  و به صرفه بودن قیمت ها انتخاب شده و  خریداری می گردد.

مرکز خرید و فروش قطعات آسانسور در تهران - فروشگاه جی لیفت

 

کابین آسانسور 4 نفره 

کابین آسانسور 4 توقف حدودا اکثرا  80  درصد از ساختمان های مسکونی این نوع کابین آسانسور MDF  را انتخاب می کنند  که در  او لین انتخاب این نوع کابین آسانسور مناسب بودن قیمت کابین آسانسور بوده و دومین علت انتخاب این نوع کابین خوشگلی ظاهری نسبتا خوبی را به خود دارد  که به همین علت ها این نوع کابین آسانسور طرفدار بیشتری دارند.

مرکز خرید و فروش قطعات آسانسور در تهران - فروشگاه جی لیفت

 

 

کابین MDF  استیل آسانسور

یل  ترکیب یک MDF و استیل بوده و هر چقدر متراژ استیل بیشتر باشد غالبا از نظر قیمتی هم  بیشتر می شوند  که به خاطر این که هم ام دی اف و هم استیل به کار می رود از نظر ظاهری کابین آسانسور لاکچری تر بوده و از نظر قیمتی هم مناسب تر نسبت به کابین تمام استیل می باشند.

مرکز خرید و فروش قطعات آسانسور در تهران - فروشگاه جی لیفت

جهت اطلاع دقیق از قیمت قطعات آسانسور لطفا واتس آپ درخواست دهید

5/5 (2 Reviews)
Call Now Button